Huisreglement Schoonheidsinstituut MB

  • Je kan je afspraak via het online boekingformulier maken, of telefonisch of via mail contact opnemen.
  • Als je je gemaakte afspraak nog wenst te verplaatsen, kan dit telefonisch, via WhatsApp of via mail.
  • Gemiste oproepen worden zo snel mogelijk beantwoord. Tijdens een verzorging/behandeling is het voor ons niet altijd mogelijk om op te nemen, omdat we graag al onze aandacht besteden aan de klant die behandeld wordt.
  • Als je een afspraak boekt, betekent dit dat je akkoord gaat met de regels i.v.m. annulering van een afspraak (zie volgende punt).

  • Wanneer je een afspraak wenst te annuleren, dien je dit minstens 24u op voorhand te doen, telefonisch of via mail of via WhatsApp.
  • Wanneer je je afspraak minder dan 24u op voorhand annuleert, zal 50% van de kost van de behandeling aangerekend worden als annulatiekost.
  • Wanneer je niet naar je afspraak komt en niet verwittigt, zal de behandeling volledig (100%) aangerekend worden. We hebben mogelijk een andere klant moeten teleurstellen die graag op jouw moment was langsgekomen. Had je wel op voorhand verwittigd, hadden we misschien iemand blij kunnen maken met dat plaatsje. Maak je echter een nieuwe afspraak die binnen de 30 dagen na de huidige valt, zal slechts 50% van de gemiste behandeling aangerekend worden.

  • Zorg ervoor dat je op tijd aanwezig bent voor je afspraak, bij voorkeur 5min op voorhand. Zo kan je behandeling of verzorging relaxed verlopen en zal je ontspannen naar buiten wandelen.
  • Als je te laat zal zijn, gelieve dan telefonisch een seintje te geven.
  • Wanneer je te laat komt, zal de verloren tijd van je behandelingsduur afgetrokken worden, omdat de planning anders in het gedrang komt. Wel zal de volledige behandeling in rekening gebracht worden.
  • De schoonheidsspecialiste bepaalt of de behandeling nog kan doorgaan wanneer je te laat bent. Als deze geannuleerd dient te worden (omdat er te weinig tijd overblijft om de verzorging naar behoren te kunnen uitvoeren), wordt wel de volledige behandeling aangerekend. Maak je echter een nieuwe afspraak die binnen de 30 dagen na de huidige valt, zal slechts 50% van de gemiste behandeling aangerekend worden.

  • Hygiëne is meer dan ooit belangrijk. Gebruikte materialen worden door ons steeds grondig gereinigd en ontsmet. We vragen onze klanten dan ook om op hun persoonlijke hygiëne te letten.

  • Cadeaubonnen blijven vanaf het moment van aankoop 6 maanden geldig. De waarde ervan wordt niet in contant geld uitbetaald. Cadeaubonnen zijn niet cumuleerbaar met andere acties of promoties.
  • Een cadeaubon is persoonlijk en kan daarom niet aan derden doorgegeven worden.
  • Kwijtgeraakte cadeaubonnen worden niet vergoed.
  • Breng je cadeaubon mee wanneer je naar je afspraak komt. Als je de cadeaubon niet meehebt, dien je de behandeling zelf te betalen. Wanneer je de bon binnen de week binnenbrengt in het salon, krijg je het betaalde bedrag terug.
  • We hanteren steeds de meest recente tarieven voor behandelingen/verzorgingen. Wanneer je de cadeaubon ontving voordat een prijsstijging plaatsvond, is het mogelijk dat er een supplement aangerekend wordt.
  • Daag je niet op je afspraak op, dan is je cadeaubon niet langer geldig.

  • Je kan contant of met je smartphone via de Bancontact-app betalen. Dit gebeurt meteen na afloop van de behandeling.
  • Als je producten wenst aan te kopen, krijg je deze mee wanneer het volledige bedrag betaald werd.

  • Breng je teenslippers mee als je een afspraak hebt om je teennagels te laten lakken.
  • Hoewel we steeds ons uiterste best doen om je in de watten te leggen, kan het voorvallen dat je toch niet helemaal tevreden bent of een opmerking hebt. Neem gerust contact met ons op, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen die beide partijen tevreden stemt.
  • Ben je wel tevreden met onze inzet en de verzorging/behandeling die je kreeg, dan horen we dat uiteraard ook graag. Feedback werkt heel motiverend.